DRŽAVNI POSAO SE PRODAO TELEKOMU: Država pred izbore pokušava da kupi ili uništi svaki satiričan sadržaj na televiziji

Neverovatno zvuči da je Državni posao potpisao eksluzivan ugovor sa Telekom Srbije o prikazivanju svog sadržaja samo na kablovskim programima ovog operatera. 

Dakle, ova emisija se više neće prikazivati na TV Novi Sad, Top kanalu i televiziji Prva. 

Posle Ivana Ivanovića i Zorana Kesića, na red je došao i Državni posao. Spominje se cifra od oko 350.000 eura, koliko je ovaj trojac dobio od državnog operatera. za godinu dana prikazivanja.

Na ovaj način više ne postoji satiričan program na televiziji koji može u negativnom kontekstu predstaviti opoziciju. 

To je izgleda i bio cilj SNS, pre održavanja najavljenih vanrednih izbora. 

Državni posao se prikazuje od svog nastanka na televiziji Novi Sad, ali ga od sada nećemo moći gledati ni na tom kanalu. 

Ekluzivno, samo će Telekom Srbija smeti da prikazuje njihove emisije. 

Ko je platio ovaj ugovor? I koja je korist po Telekom Srbije i državu?

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Novosti dana Politika Ekspres 

Ekspres Politika predstavlja online magazin sa osvrtom na dnevno političku situaciju u Srbiji i svetu. Ovaj online news portal nije ni u kakvoj vezi sa kompanijom Politika AD koja se bavi izdavanjem magazina: Bazar, Politikin Zabavnik, Ilustrovana Politika, Viva, Svet kompjutera, Mali Politikin Zabavnik, Enigmatika i Razbibriga, kao i dnevnih novina Politika i Sportski žurnal, a koje izlaze pod firmom Politika novine i magazin. Politika Ekspres Online predstavlja poslednji pravi tabloid u Srbiji koji se nalazi među TOP 50 najčitanijih sajtova u Srbiji

Go to top