Sve je u subotu, od svitanja do popodnevnih sati, ličilo Velimiru Radakoviću (29) iz Kragujevca, dok je čamcem krstario Gružanskim jezerom i zabacivao varalicu, da će se kući vratiti bez ulova, ali ostao je uporan. I upecao ribu svog života.

Meso soma teškog 82 kilograma i dugog 210 centimetara istog dana podelio je sa prijateljima, ali ostala je priča kako je jezersku neman, koja mu umalo nije prevrnula čamac, izvlačio puna dva i po sata i zaradio upalu mišića.

- Adrenalin me je toliko cepao da bukvalno nisam znao gde se nalazim, a ruke me bolele, a bole me i danas, kao da sam ceo dan iznosio stenje - priča Radaković.

Sa drugom Slobodanom Jokićevićem u subotu je malim, laganim, poliesterskim čamcem obilazio potez od ostrva na Gružanskom jezeru do mesta Dragušica. Nikakve naznake da će se štap zatresti nije bilo. A onda oko 13.30 grdosija se polakomila na varalicu koju mu je upravo Slobodan poklonio, istu onu na koju je na prethodnom izlasku na vodu upecao soma od 18 kilograma. Do prekjuče svoj najveći trofej.

Dejanov ulov...

Riba je vukla ribolovce po jezeru i pretila da im prevrne čamac

- U trenucima kada sam osetio udarac ribu nisam uspeo da pomerim. Odmah sam znao da je u pitanju nešto baš veliko. Počela je borba. Uvek kada sam je podizao od dna, a bilo je tako 10-15 puta, ona se iznova davala u beg, jurila nezadrživo kao torpedo i izvlačila mi po 100 metara strune. Mislio sam da joj neću moći ništa, - kaže Kragujevčanin.

U blizini se nalazio čamac sa ribarima od kojih koji su Radaković i Jokićević zatražili pomoć. Umesto nje dobili su samo pesimističan odgovor: „Nećete uspeti! Ili će ti pokidati strunu, ili polomiti štap, nema teorije da ćete je izvući“.

- Ubili su me u pojam, ali se nisam dao, što u inat njima dvojici što zbog želje da izvučem grdosiju. Znajući da ne postoji nikakva šansa da sami savladamo tolikog soma, pozvali smo dvojicu drugara koji su se u to vreme nalazili na drugom delu jezera. Rekli smo im da imam ogromnu biru na štapu, a oni seli u čamac i krenuli ka nama - prepričava Radaković.

Ne može izračunati tačno koliko, ali, najmanje kilometar som ih je zajedno sa čamcem kao igračku vukao jezerom gore – dole. Na trenutke im je, koliko su brzo išli, ličilo da se voze gliserom. Natezao je Velimir štap, nijednog trena nije somu dozvolio da odmori, ali u stvari som je vukao njih jezerom.

- Kada sam ga prvi put podigao na površinu primetio sam da se drži samo na jednom kraku trokrake udice. Ostale je uspeo da ispravi. Šansa da se otkine bila je ogromna, ali je pomoć prijatelja stigla u pravi čas. Njih dvojica poneli su opremu za izvlačenje ribe, - nastavlja Velimir.

Oko 16 sati je bilo kada su prihvatili soma. Toliko se čamac u tim trenucima nageo da je, kaže, pet centimetara nedostajalo da u njega uđe voda. Drugovi su im prišli sa suprotnog boka i držali plovilo da se ne prevrne. Ubzo je grdosija bila u njemu. Čamac je bio toliko dug da je som jedva svom dužinom uspeo da se pruži po podu.

-Toliko sam bio zanet i uzbuđen da sam izgubio svaku predstavu o vremenu. Dva i po sata je trajalo, ja sam mislio da je prošlo duplo više. Krenuli smo ka Bumbarevskom zalivu, tamo na obali nas je čekala gomila ljudi koji su znali šta imamo u čamcu. Izmerili smo ulov, ali niko od prisutnih nije mogao da se seti da li je ikada na Gružanskom jezeru na varalicu uhvaćen ovoliki som. Ruke su me toliko bolele da sam jedva uspeo da držim soma dok smo ga uspravljali da se fotografišemo, - prepričao nam je ribolovac iz Kragujevca.

U centru Beograda, kod fontane na Trgu Nikole Pašića, potukla se grupa stranih državljana.

U tuči su korišćeni i noževi, a na teren su izašle ekipe policije.

Tri osobe sa lisicama leže na trgu, a prisutne su i ekipe Hitne pomoći.

Nezvanično se navodi da se radi o migrantima, ali ta informacija nije potvrđena.

Supružnici Verica i Milan K. teško su povređeni danas oko 14 sati u svom dvorištu u Ulici cara Dušana u Zemunu kad je na njih posle kraće svađe pucao podstanar Dušan V. (66).

U dvorištu se inače nalaze dve kuće. U jednoj je živeo bračni par, a u drugoj njihov dugogodišnji podstanar.

Komšije navode da su supružnike videli jutros kad su bili u pekari da kupe hleb i da ništa nije slutilo šta će ih snaći nekoliko sati posle.

- Dušan V. već duže vreme živi u kući kao podstanar. Navodno su se sukobili oko stana pa je potegao oružje i izrešetao gazdu i njegovu suprugu - pričaju komšije.

Jedan od okupljenih komšija navodi da je nakon četiri hica nastala pauza, a potom se čuo još jedan.

Milan je prema rečima komšija potom izašao na ulicu sav krvav i pozvao policiju, a njegova supruga je vrištala i dozivala pomoć.

Verica je prema nepotvrđenim informacijama pogođena sa dva metka u nogu i stomak. Milan je dva puta pogođen u grudi i jednom u stomak, a jedan metak mu je prošao kroz telo.

Hitna pomoć je povređene supružnike prevezla u bolnicu, a Dušan V. je uhapšen. Kod koga je pronađeno oružje za koje se sumnja da je korišćeno u obračunu.

-Najteže mi je noću, kada legnem, a Ljubomira nema. Jedino što me drži u životu su deca. Da mi nije njih, završila bih pored njega. Ćerkama sam sada najpotrebnija i moram da budem jaka – priča nam kroz suze Jovana Trnić (34), supruga Ljubomira Trnića (43), koji je ubijen 27. avgusta u naselju Kamenjar kod Sremske Mitrovice, najverovatnije zbog 20.000 dinara socijalne pomoći koju je tog trenutka imao kod sebe, a za njegovo ubistvo osumnjičen je V.L. (38)!

U porodičom domu Trnića vlada ogromna tuga, kao i u njihovim srcima, a na kapiji se vidi zalepljena umrlica. Ljubomirova supruga Jovana vidno potresena i skrhana od bola, ali ljubazna, skromna i gostoprimljiva dok priča, bori se za vazduh i snagu sa suzama u očima, prisećajući se trenutaka na svog pokojnog supruga.

Kako kaže, ogromna podrška su joj majka, sestra, kum…

Javio se i veliki broj ljudi koji želi da pomogne. Kako kažu, najhitnije im je da srede kuću, koja je nedovršena i nema dobru izolaciju, budući da se bliže hladni dani. Dok sedimo na klupi ispred kuće, Jovana kaže da joj je najvažnije da sve ovo izdrži zbog dece, koja još uvek ne znaju pravu istinu.

-Deca znaju da im je otac ubijen, ali ne znaju detalje, zato sam ih zatvorila u kuću da ne čuju ovaj razgovor jer će se potresti. Srednja ćerka sve ovo teško podnosi, dok starija ne iskazuje toliko, već drži u sebi. Kada je Ljubomir nestao, srednja ćerka je tog dana plakala i vikala “Nađite mi tatu”, a to isto je rekla i našem kumu, koji ga je tražio, sve dok ga nije pronašao. Starija ćerka se potpuno izolovala i zatvorila u sebe, što izgleda strašno. Ljubomir nedostaje i našoj bebi, koja je svakog dana imala ritual sa njim, kako ujutru, tako i uveče. Vidi se da i njoj fali. Deca su bila mnogo vezana za njega – kaže nesrećna žena u razgovoru za 24sedam.

Dodaje, da je njihova porodica doživela ogroman gubitak, sa kojim se nije lako izboriti, te da će deci biti veoma teško da shvate da su ostala bez oca, koji im je nasilno otgrnut, da ih više nikada neće zagrliti, niti poljubiti pred spavanje, kao što je to činio.

-Sa srednjom ćerkom je voleo da igra balet, a ona je mnogo vezana za njega. Često čujem da viče: “Mama, zovi mi tatu”. Ne znam kako, ali u celoj ovoj priči moram da ostanem normalna, iako mi nije nimalo lako. Pritisak mi je juče naglo skočio zbog cele situacije i zvali smo Hitnu pomoć. Ostalo mi je mnogo toga da završim oko kuće, ali ne znam kako ću. Nemam snage ni za šta, i ne znam kako ću da izbacim Ljubomirove stvari iz naše kuće, pa psihički ne mogu to da izdržim. Ubijen je na strašan način. To je bilo svirepo. Iživljavali su se nad njim, pretpostavljam. Svuda smo ga tražili. Lupali smo na vrata u toj zgradi, koja nam niko nije otvorio, a verujem da su tog trenutka bili sa Ljubomirom u stanu, kada smo im lupali. On se sa njima nikada nije družio, znao ih je možda iz viđenja. Zašto su ga ubili ne znam, sigurno su bili drogirani i možda zbog novca koji je imao kod sebe – priča neutešna žena kroz suze.

-Imam petaka i prvaka, plus radim domaći sa njima, spremam ih za školu i brinem se o bebi. Srećom, mleko mi nije stalo. Mnogo mi znači podrška porodice, sestra je prešla kod mene da živi, tu mi je i majka. Kum mi pomaže i njegova rodbina. Ljubomirov stric mi je platio sve račune i to je anulirano. Ljubomirov ujak i kum su platili sahranu, tako da tih troškova nisam imala. San nam je bio da uzmemo kaljevu peć kako bismo grejali celu kuću i za to smo skupljali pare, da nam deca ne bi spavala u hladnom, ali nam se nije dalo…. – objašnjava ona.

Napominje, da je potražila pomoć psihologa, ali i da će decu voditi, kako bi im na neki način pomogla da sve prebrode.

-Išla sam kod psihologa i rekli su mi da moram da povedem računa o svom zdravlju i da sklonim decu od svega. I njih ću voditi kod psihologa. Skupljam snagu nekako, a volela bih kada bi sve ovo mogla da prespavam… Dosta stvari ne pričam pred njima, jer želim da ih sačuvam koliko god je moguće, a da je teško, teško je – zaključuje Jovana Trnić.

Podsetimo, policija u Sremskoj Mitrovici je pre nekoliko dana uhapsila u selu Laćarak V. L. osumnjičenog da je ubio Ljubomira Trnića, dok se njegova parterka Nina K. koja je učestvovala u zločinu sama predala. Prema još ne potvrđenim informacijama, on je pretukao i nožem izbo Ljubomira. V.L. je njegovo telo uvio u tepih i ubacio ga u gepek automobila, koji je policija pronašla.

Oni koji žele da pomognu Jovani i njenim maloletnim ćerkama to mogu učiniti tako što će uplatiti novac na ovaj račun:  250-2130044051500-69. Takođe, njima nedostaje mnogo toga, počev od osnovnih kućnih aparata (frižidera, zamrzivača, električnog šporeta), ali i namirnica poput ulja, šećera, brašna…

Milan N. (41) iz Trstenika, koji je nastradao kad je automobilom sleteo u kanal pored Zapadne Morave, samo tri pre pogibije objavio je svoju fotografiju uz reči koje nakon nesreće deluju zlosutno.

- Zadnja vožnja za ovu godinu - napisao je Milan 6. septembra uz svoju fotografiju u Gornjem Dubiču kod Trstenika

Nastradali Trsteničanin verovatno je mislio na poslednju ovogodišnju vožnju biciklom u prirodi, ali nažalost ispostavilo se da je to bila i njegova poslednja vožnja u životu.

Prijatelji se od Milana opraštaju na društvenim mrežama.

- E moj Milanče... I ispade zadnja vožnja... Neka te anđeli čuvaju! Svi smo tužni - napisala je jedna korisnica.

- Poslednja vožnja dobri čoveče! Nadam se da si otišao sa osmehom. Tako te pamtimo - napisao je jedan Milanov prijatelj.

- Srećan put, Hani, vidimo se tamo - napisao je drugi prijatelj.

- Počivaj u miru prijatelju! Neka tvoj osmeh i veseli duh nađe mir u rajskom carstvu - nadovezao se jedan prijatelj.

Milan je inače za nekoliko dana trebalo da otputuje u Urugvaj da radi. Obišao je svet radeći kao mašinac, a prema rečima njegovih prijatelja bio je avanturista koji je voleo da putuje i upoznaju nove predele.

Podsetimo, Milan je nastradao sinoć kad je svojom "hondom" izleteo sa lokalnog puta u Bogdanju i sleteo u kanal pored reke. Od zadobijenih povreda je preminuo na putu do bolnice.

Pomahnitali Zolika H., nakon što je kolima udario svoju bivšu suprugu Jasminu H., mrtvu je ubacio u auto i odvezao u njihov porodični dom.

Prema rečima komšija, oni su jutros oko pola 8 videli ekipu Hitne pomoći.

- Mislili smo da je Zoliki pozlilo. Tek kada su stigle tri patrole policije, saznali smo da je Zolika ubio Jasminu - ispričale su komšije

Da ovaj tragičan slučaj bude još bizarniji - Zolika je mrtvu Jasminu držao čak dva sata u kući.

Podsetimo, Jasmila je jutros oko 5.20 napustila kuću u mestu Beška i krenula na posao u Novi Sad, međutim tamo ju je čekao bivši muž sa kojim je bila 24 godine. Nesrećna žena nije odmakla ni 50 metara od kuće, kada ju je Zolika udario kolima. Od posledica udara preminula je na licu mesta.

Na li mesta gde je Jasmina udarena kolima, nema tragova kočenja, kao ni tragova krvi.

Slađana A. je u svom kratkom životu dva puta spasena sigurne smrti

Slađana A. (17) iz Zemun Polja, koja je stradala u stravičnoj saobraćajnoj nesreći u ovom naselju, sahranjena je danas na Novom bežanijskom groblju! Uz jecaje i suze na večni počinak su je ispratili roditelji, sestra, rodbina, prijatelji…

“Dušo moja, lepa”- začuo se tužan glas Slađanine majke, koja je sva skrhana od bola jedva stajala pored kovčega, kao i njeni otac i sestra. Na njihovim licima suza suzu sustiže… Njihovi prijatelji drhtavim glasom nam pričaju da je bila “fina devojka, čiji se život prerano ugasio”.

Oko kovčega se u kapeli nalazila gomila raznobojnog cveća. U jednom trenutku su se čuli samo jecaji. Osećao se miris sveća, a neko od prisutnih je dobacio da je vazduh postao “težak”.

Iz gužve je izašla žena, za koju smo kasnije saznali da je Slađanina rođaka, ona je odjednom vidno prebledela od tuge koju nije mogla da sakrije, pa su je polivali vodom kako bi došla sebi.

Razgovarali smo i sa jednim Slađaninim rođakom, koji nam je kazao da je devojčica predosetila sopstvenu smrt. Kako nam je ispričao, nekoliko dana uoči tragedije je svojoj majci navodno kazala, kako će završiti na naslovnim stranama i da će se o njenoj smrti pisati.

– Ne znam da li je predosetila smrt, ali nikada neću zaboraviti ono što nam je njena majka ispričala. Desetak dana pred smrt, Slađana je rekla svojoj majci da će biti veoma popularna. Kazala joj je da će završiti u svim novinama i da će njena sahrana biti velika i da će se o tome pisati. Šokirao sam se, kada sam to čuo, tužno je … – ispričao je u razgovoru za 24sedam.

Splet okolnosti

Slađana A. je u svom kratkom životu dva puta spasena sigurne smrti. Jednom dok je bila beba, a drugi put kada ju je, sa desetak godina, pokosilo vozilo. Međutim, kobnu vožnju po naselju sa maloletnim J. J. (16), koji je, prema sopstvenom priznanju, seo za volan „pežoa“ pod dejstvom alkohola, nije preživela.

Podsetimo, saobraćajna nezgoda dogodila se kada je automobil marke „pežo“, koji se kretao Kurirskom ulicom, i svega na oko kilometar od kuće Arnautovića, sleteo s puta na desnu stranu i najpre udario u betonski stub, potom u drvo, a nakon toga u banderu električne energije.

U ovoj nezgodi teške povrede zadobili su devojčica (8) i dečak (10), inače rođena sestra i brat vozača, dok su on, njegova devojka (14) i Marija A. (19), starija sestra nastradale Slađane, lakše povređeni i pušteni kući.

Kako je maloletni vozač automobila, koji je imao jedan promil alkohola u krvi u vreme udesa, ispričao za medije, te večeri su slavili rođendan njegove devojke.

– Slavili smo mojoj devojci rođendan. Bili smo svi tu, kao i moj zet, koji je iznajmio „pežo“ u rentakaru. Rekao mi je da idemo po ozvučenje kod kumova, odnosno kod Slađane i Marije. Seo sam u kola sa devojkom, a onda su sa nama pošli moja mlađa sestra i brat – rekao je maloletni J. J.

Inače, porodica nastradale devojke nameravala je da se okumi sa porodicom maloletnika koji je bio za volanom. Trebalo je da krste Slađanu, a da ona bude krštena kuma njihovom unučetu koje je bilo na putu.

Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova u Šapcu podneli su krivičnu prijavu u redovnom postupku protiv tridesetdvogodišnjeg muškarca iz okoline Šapca, zbog postojanja osnova sumnje da je izvršio krivično delo izazivanje opšte opasnosti.

Kako se sumnja je on 31. avgusta u jutarnjim satima u mestu Lipolist ušao u dvorište oštećenog, a zatim polio benzinom putničko vozilo i zapalio.

Po nalogu Osnovnog javnog tužilaštva u Šapcu, protiv osumnjičenog je podneta krivična prijava u redovnom postupku.

Goran V., koji je u selu Zablaće kod Čačka. brutalno prebio ženu pa je bacio pored kontejnera, unuk je Prvoslava V. koji je robijao 30 godina za ubistvo i sin čoveka koji je I sam terorisao porodicu.

- Moj svekar je bio zao čovek i svi ispaštamo zbog toga. Pričali su mi da je kuma zvao na slavu i da ga je zaklao za stolom. Bio je na robiji 12 godina, to je bilo pedesetih godina prošlog veka. A i kada se vratio s robije, činio je zla, da su im meštani gotovo rasturili kuću.

Imao je tri sina i jedan od njih ga je i ubio, ali to nije moj pokojni suprug. Svi su generacijski tukli žene, pa sam dočekala i da me sin bije. Nema u ovoj familiji ništa dobro. Drugi sin mi je nesposoban. Ðavo je došao po svoje - kaže nesrećna žena.

Majka monstruma koji je ovakvo zlo počinio kaže za Kurir da ovo ne može da mu oprosti.

- Gledao je godinama kako me njegov otac tuče, branio me i bio moja desna ruka i nada u bolje sutra. Sve je srušio. Trideset godina trpim nasilje, prvo od njegovog oca, a sada sam i od njega dočekala da mi ne da mira. Odgajila sam ga od kilo mesa. Nema opraštanja dokle god se potpuno ne promeni, ako je to uopšte moguće.

Mnogi ljudi i dan danas se pridržavaju starih tradicija, a postoji i jedan jako specifičan običaj a to je “otkopavanje pokojnika”. Ono se pogotovo odnosilo kada umre neka mlada osoba. Nakon pogreba, kada prođe 40 dana, rodvina pokojnika dođe na groblje, otkopa njegov grob i izvadi kovčeg.

To su radili u doba kada se sunce rađa, uspravili bi kovčeg, skinuli poklopac i pokojnika prebrisali po licu, a nakon toga bi mu lice okrenuli kako bi ga obasjali sunčevi zraci. Nakon što bi sunce primilo pokojnika, pokopali bi ga ponovo. Ovako nešto se obavlja u užem krugu porodice i zato se rijetko o njemu zna u javnosti.

U Rumuniji se pokojnici otkopavaju nakon sedme godine, na Madagaskaru svake godine, a ovakvi običaji imaju i u indoneziji. Jedan istraživač Aleksandar je tako imao priliku da upozna Milicu koja danas živi u porodičnoj kući koja je otkopala sina

Ovaj bizarni običaj se posebno praktikovao u slučajevima kad umre mlada osoba, devojka ili mladić

Sve do potkraj 19, pa čak i u 20. veku, u delu Homolja i Podunavlja u području Đerdapa, naseljenih vlaškim življem koje neguje i čuva tradicionalnu narodnu religiju, u kultu mrtvih kod Vlaha postoji specifičan običaj „otkopavanje pokojnika“.

„Otkopavanje“ se posebno uobičavalo kad umre mlada osoba, devojka ili mladić. Četrdesetog dana posle pogreba, rodbina pokojnika bi došla na groblje, otkopala bi grob i izvadila kovčeg. Obavljali su to u doba kada se Sunce rađa. Uspravili bi kovčeg ili sanduk, skidali poklopac i belom maramom prebrisali lice pokojnika. Potom bi mu lice okrenuli prema Suncu da ga obasjaju sunčevi zraci. Pošto bi Sunce „primilo“ pokojnika, ponovo bi ga pokopali i tog dana bi porodica priredila sve pogrebne obrede kao da je prvi put sahranjen. On se odvija u najužem porodičnom krugu i zato se o njemu u javnosti veoma malo zna.

Koliko se zna, poslednji ritual ovakvog posvećenja Suncu, s ciljem da se pokojniku obezbedi večni život na onom svetu, obavljen je devedesetih godina prošlog veka u selu Debeli Lug. Ovakvi običaji nisu strani ostatku sveta. U Rumuniji npr. pokojnici se otkopavaju nakon sedme godine, na Madagaskaru svake godine, ovakvih običaja ima i u Indoneziji.

Da ga Sunce još jednom ogreje

Tokom svojih terenskih istraživanja etnolog Aleksandar Repedžić imao je priliku da upozna Milicu Kušljić koja živi danas sama u porodičnoj kući, a koja je otkopala svog sina devedesetih godina 20. veka.

Milica koja je krhkog zdravlja danas živi sama pošto joj je i muž preminuo. U sobičku gde provodi vreme na zidovima se nalaze slike njenog pokojnog sina: fotografije iz njegovog života i – fotografije sa njegove sahrane. U njenoj kući mogu se opipati tuga i bol. Milica je jedan od retkih žena koja je „otkopala“ svog sina da ga sunce dva puta obasja.

Milica, koja je poreklom iz Loznice, čula je od svojih da su nekada otkopavali pokojnike i ona je to isto učinila za svog sina. Njen sin umro je u ranim dvadesetim godinama i tada je imao verenicu. Dok je bio u vojsci, hitno je prebačen u Klinički centar Beograd i ubrzo nakon toga je preminuo, od galopirajuće leukemije.

Kada je preminuo, Milica je od kliničkog centra vezala crveni konac i nastavljala ga je putem, pošto Vlasi veruju da duša dolazi kući putem crvenog konca i da jedino tako može pronaći put do kuće. Pripremila je i rajsku sveću, pošto se onaj svet zamišlja kao hlad, bez vode, svetla i sve što se nameni na ovom svetu dočekaće pokojnika i na onom.

Zbog velike žalosti za izgubljenim sinom Milica je tokom četrdesetodnevnog pomena ranom zorom otkopala svog sina da ga sunce još jednom ogreje. Veruje se da će tim činom otići pravo u Raj.

Milica je imala i Ve-Ha-Es kasete sa sahrane svog sina, ali su joj neke televizijske ekipe uzele na prevaru, pod izgovorom da će joj materijal vratiti, ali nikada joj nisu vraćene.

Milica i danas živi sama u selu Debeli lug, gde je posećuje ćerka. Živi od prodaje cveća koje gaji u svom dvorištu.

Strana 1 od 63

Na našem blic vesti portalu, pronađite i najnovije vesti

jan 24, 2021 1527

KRVAVA SVADBA: Ljubav Natalije i Vlastimira odnela 7 života!

in Južna Srbija
Vlastimir Š. oženio se Natalijom uprkos protivljenju oca Radeta Š. koji je dan posle…
jun 09, 2021 989

Ovo je Miloš (22) koji je ZAPALIO baku i njenog dečka kod Kruševca: Otkriveno zbog čega je počinio UŽAS

in Južna Srbija
Miloš (22) prvo napao svoju babu Biljanu (63), a onda i njenog nevenčanog supruga Gorana…
maj 27, 2021 508

JEZIVA ISPOVEST ŽRTVE SAVE MASERA: Dala sam mu 600€ i dobila infekciju, jedan dan je samo pljusnuo gnoj iz rane, on se smejao

in Lepota i zdravlje
Marina Ogrizović, jedna je od žrtava Save Kneževića iz Batajnice, koji je s majkom…
jun 27, 2021 619

EKSKLUZIVNO: Snimak okršaja Vučića i Jeremića, po pozivu predsednika Srbije. OBEZBEDJENJE: Predsedniče, nije dobra ideja izlaziti, sve prenose uživo

in Društvo
"Munjeviti udar" na psihu predsednika desio se pre dva dana. Kako? Pa, Aleksandar Vučić…
feb 19, 2021 746

BILA JE PRVA STARLETA JUGOSLAVIJE, SMUVALA JE AL PAĆINA: Optužena da je RASTURILA BIJELO DUGME, danas je DRUGAČIJA!

in Paparazzo
Mlada devojka iz malog sela Lukavac kod Tuzle, Dijana Bećirović postala se svetska zvezda…
sep 06, 2021 323

JADRANKA SAD RAZBESNELA I CRNOGORCE! Novi SKANDAL, zapevala poznati srpski HIT - pevačicu oštro OSUDILI na mrežama! (FOTO)

in Paparazzo
Jadranka Barjaktarević ponovo u centru pažnje Jadranka Barjaktarović, kojoj je zabranjen…
jun 27, 2021 735

NESVAKIDAŠNJA LUDNICA U KRAGUJEVCU: Pazite samo šta rade KAMIONDŽIJE! Hit hitova, ljudi SNIMAJU I NE VERUJU (VIDEO)

in Južna Srbija
Kojom god ulicom da su prošli svatovi, ljudi su izlazili iz kuća i stanova da slikaju i…
feb 04, 2021 1675

SEKLI GLAVE I TOPILI DELOVE TELA U ŠTEK-VIKENDICAMA! Policija otkrila jezive snimke, članovi grupe napravili KOBNU GREŠKU!

in Kriminal
Danas su pronađeni ključni dokazi koji upućuju da su oni mučeni, a potom spaljivani…
jun 24, 2021 643

Ovo je SMRT ZA VAŠ AUTO - a svi to radimo: Loša navika vozača koja UNIŠTAVA MOTOR

in Automoto
Čak i oni vozači koji pažljivo održavaju automobil imaju neke navike kojima nesvesno…
mar 11, 2021 638

ŠOK USRED PROGRAMA UŽIVO: Ogroman ekran pao na voditelja, gledaoci, STRAŠNO! (VIDEO)

in Ostali sportovi
Iako je izgledalo stravično, Orduz je ubrzo nakon nesreće objavio video u kom je objasnio…

PROMO MARKETING

Novosti dana Politika Ekspres

Ekspres Politika predstavlja online magazin sa osvrtom na dnevno političku situaciju u Srbiji i svetu. Ovaj online news portal nije ni u kakvoj vezi sa kompanijom Politika AD koja se bavi izdavanjem magazina: Bazar, Politikin Zabavnik, Ilustrovana Politika, Viva, Svet kompjutera, Mali Politikin Zabavnik, Enigmatika i Razbibriga, kao i dnevnih novina Politika i Sportski žurnal, a koje izlaze pod firmom Politika novine i magazin. Politika Ekspres Online predstavlja poslednji pravi tabloid u Srbiji koji se nalazi među TOP 50 najčitanijih sajtova u Srbiji